snö

Oj, vad det snöar! Och pg a foglossning kan jag ej skotta. Får vänta tills mannen kommer hem.
Igår var lilla tjejen ledsen...det förstår jag. Vi hälsade på hennes mamma och de tkändes inte som hon fick något gehör för sina känslor. Lillan hade ont i huvudet och hon gick till sin mamma och grät. Hennes mamma tröstade inte, tittade knappt på henne. Jag tröstade henne och när vi kom hem var hon glad och lycklig igen.

Det är int elätt för henne. Men jag tror hon litar mer och mer på oss och jag ser framsteg.
Vi väntar på att soc-damerna ska behaga besöka oss...inte fått något datum än. Just nu är vi jourfamilj men de ska göra en bedömning om vi kan vara familjehem för flickan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0