dag 14 - illamående

Har mått illa inatt, vaknade med huvudvärk och illamående på morgonen när jag väl hade lyckats somna. Så jag stannar hemma idag och vilar.

Berättade för min bästa vän igår att jag "ivf-ar", och hon blev nog lite förvånad men inte helt paff, jag har nämt IVf förut. Dock känns det lite konstigt när man hållt på med adoption i 4 år. Men som min kompis sa, det betyder ju inte att vi kanske kan adoptera i framtiden. Just nu vill jag bara ta en sak i taget och inte oroa mig så mycket för framtiden, dessutom kan jag inte styra över allt.

Nästa vecka, den 5e sa jag lämna blodprov. Idag måste jag hämta ut mer spray från apoteket och min penna som jag ska sticka i magen när jag fått ok från lodprovstagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0