dag 35 - nervös för kl 20.00

ok, klockan 20.00 gäller det. Då ska jag sticka in den långa nålen i magen...själv!!! Hjälp! Den lilla gonal-f sprutan är ingenting mot allt gojs jag ska spruta in med en lång nål i magen. Tänk om min man kunde vara hemma (sjuksköterska) och fixa det. Så slipper jag titta och fundera hur det ska kännas, sedan långsamt köra in den i magen...vilket självplågeri liksom!
Gör så det här blir värt det, snälla!

Antagligen är det inte så farligt som jag föreställer mig, är bara jobbigt att gå och räkna ner tiden...På onsdag ska de ta ut äggen, och det är mer att vara orolig över, det gör ont, därför får man ett morfinlikande preparat.
Som sagt, gör så att det är värt det! Snälla någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0