dag 32 - snabba puckar

de ringde från ivf igår, jag fick sänka dosen rejält och var tvungen att åka in idag för nytt blodprov och ultraljud. Ultraljudet såg bra ut. Men vilken virrig läkare, hoppas det är min vanliga läkare som gör uttagningen, uttagningen blir redan på onsdag. Nu går det fort här....

....mår sådär. Mi mage har tagit formen av en badboll, spänd och det känns som de tär mycket grejer som händer i maggen. Har bara orkat vila och se film med min man, bar myst efter att vi kom hem från ivf. Känns som kroppen vill vila, så den får som den vill. Imorgon ska vi iallafall ta en promenad alla tre.

Är lite nervös för äggmognadssprutan, gör den ont?

Äggutplockningen är jag liite nervig för också. Men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0