dag 31 - andra blodprovet

Idag var det andra blodprovet, kom just därifrån. De ska se om dosen behöver sänkas eller höjas eller om jag kan ha kvar min dos. Nästa steg är blodprovstagning och ultraljud på måndag. På ultraljudet ser de hur mycket äggblåsor som bildats och efter det så ska vi väl kunna boka in en tid för äggutplockning alternativt boka in ett nytt ultraljud om det inte är dags...

Idag måste jag ha med mig sprutan till jobbet, ska jobba sent. Så jag får väl gå in på någon toalett som värsta drugjunkien:)

Är lite jobbigt att vara så svullen.
Jag får huvudvärk lätt också märker jag.
Har blivit ledsen idag också och arg på min man. I efterhand så var det inte så farligt. MEN det känns väldigt jobbigt med små motgångar just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0