dag 17 - trygg arbetsplats

blev rörd till tårar idag. Att arbeta som lärare är tungt psyksikt och man arbetar under stor press. Det är dock ett yrke  jag älskar, att göra något för andra och arbeta med något jag är bra på, jag känner att jag hittat rätt i livet...i allafall för tillfället.
Idag berättade jag för rektorn att jag kommer behöva vara ledig med kort varsel vid några tillfällen snart, och jag berättade varför.
Fick ett så fin mail tillbaka, och jag blev rörd till tårar. Han skrev att han står bakom mig till 100% och att det är viktigt att jag känner mig trygg på min arbetsplats. Han hade så mycket förståelse, och jag hade aldrig kunnat trott att jag skulle få så bra stöd som jag fått av min arbetsgivare.


En bra dag.

Jag har så bra stöd och bra människor omkring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0