vecka 9 plus 4 dagar

Lite illamående från och till idag. Men under kontroll. Lite smådeppig, vet inte riktigt varför...

Har bakat idag, gått en liten promenix och talat med en vän...en helt ok dag.
Imorgon är det back to work som gäller, inte många dagar kvar av arbete...snart jul!

Ska ta ett bad! Älskar att bada, det är avslappning för mig!

Ser lite småtjock ut, men man ser inte att jag är gravid om man inte vet haha...men magen hinner ta form tids nog:D
Försöker ha lite koll på vikten, vll inte at det blir som förra gången...men då had ejag ingen koll alls på vad jag skulle äta etc. Nu har jag koll, men karaktären är sådär...är inte så lätt att få till det med illamående...jag äter det jag blir sugen på, men försöker tänka till under vardagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0