att vara hemma

..och vara sjukskriven är konstigt. Det kommer jobbmail som jag måste svara på och jag måste planera lektionerna som mina kollegor täcker upp för mig och utför. Vi får inte ta in vikarier på mitt jobb, om det inte blir långtidssjukskrivning så klart.
Kanske blir jag sjukskriven en längre tid, då blir det enklare. Men nu känner jag mig tvungen att logga in på jobbmail och svara på frågor. Planera och hålla kontakt med arbetet. Inte lätt att helt slappna av med andra ord.

Har verkligen förstått vad begränsad jag blir av foglossningen. Men tänker inte låta det nedslå mig!
Idag utförde jag den konditionsträning jag kan, cykla på träningscykeln. Blev 20 minuter, ska öka eftersom...men vill känna av vad jag klarar av så jag inte gör illa mig mer.

Igår så skulle jag gå upp och kolla in syrrans lägenhet. Hon har just flyttat tre trappor upp i ett hyreshus, utan hiss...Det tog tid för mig att gå upp om man säger så...Fick ta ett steg i taget och sedan försökte jag gå åt sidan, som en krabba typ..haha. Idag ska jag upp dit igen!! Mamma och pappa vill nämligen bjuda på pizza ikväll hemma hos syster.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0