dag 33 - att oroa dig

försöker tänka på annat, har pysslat och gjort irodning dockskåpet. Har fått ett jättefint stort "amerikanskt" dockskåp av min mamma. Det har fått färg och jag har tapetserat nästan hela nu med olika fina scrapbook-papper. Har gjort en affish till en fest vårt arbetslag på jobbet ska ha...ja, helt enkelt pysslat med en massa småpill för att koppla bort hjärnan. Blev en kort promenad med familjen imorse. Mamma och pappa kom förbi också, de oroar sig för att jag ska oroa mig nu för varsel etc.
Försöker koppla bort den delen a hjärnan, ska hitta på roliga saker som gör mig avslappnad. Att vara kreativ är avslappning för mig

Igår somnade jag på soffan och sov i två timmar, brukar aldrig hända. Jag behöver nog ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0