dag 25 - imorgon gonal f

Imorgon får jag börja med injektionerna. Har testat att sticka mig med nål så att jag inte ska vara så rädd imorgon, kndes ju ingenting...inget att böla om...
Ska nog gå bra...bara inte biverkningarna är jobbiga mot mig!

Får se om jag lyckas komma ihåg hur de tvar sköterskan visde mig (för en månad sedan) att jag skulle ställa in dosen...

För övrigt är livet lite jobbigt just nu, det väntas varsel och jag ligger i riskzonen...inte kul! Men jag har en stark kompetens, har dock inte arbetat så länge...Vi får veta i november och varslen träder i kraft i Januari, f-cking shit. Men jag får inte stressa upp mig just nu, och det är skit att det samanfaller med ivf-n och äggåterinförningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0