dag 23 - blir arg och besviken

Idag så ringde min man ivf för att höra om jag var nedreglerad (jag hade inget bra tillfälle att göra detta, då jag had elektioner hela dagen...och mina kollegor vet inte om ivf). Jag r nedreglerad! MEN, de ville att jag skulle börja med sprutan om först en vecka, pg a att läkarna hade för många patienter...öh...så de tycker att jag ska hålla på att må dåligt en vecka till fast jag är nedreglerad...kul!
Men vi tjatade på dem och bad dem att försöka ordna så att jag kan komma igång med sprutan (Gonal f) tidigare...och det blev en kompromiss. På lördag får jag börja! blev en halv vecka senare än det skulle...men jag får väl stå ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0