7 veckor och tre dagar

Har varit och adventshandlat, lite grejer till min sons adventskalender (gör själv med ett litet paket för varje dag). Sonen är ivrig och vill få upp julpyntet!!! Gärna NU! Men först adventsstädning säger mamma!

Blev livrädd nyss, katten hoppade på min mage med klorna ute, rev mig på magen. Blev rädd och ledsen och började gråta....:( Dumma katt!

Pratade med lillasyster igår, hon har de tlite struligt, eller rätt mkt struligt. Hmm...jag finns här iallafall. Det förstår hon nog nu.
Men det är jobbigt just nu, när man försöker balansera stressmoment på jobbet och illamående och tankar om bebis i magen. Det är ju en förberedelse som startat, vi ska bli en till i familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0