4v + 4dgr

Gravid i vecka fem + 4 dagar om jag räknat rätt nu då. Räknar från befruktningen plus två veckor, som man tydligen ska göra.

Min familj blev såå glada när jag berättade imorse. Härligt det är, jag känner mig lyckligt lottad och det är magiskt och en välsignad känsla. Tänk att vi lyckades. Hoppas nu bara att lilla pärlan stannar kvar i magen. Tänker tänka positivt och vara glad, inte oroa mig!!

Mamma och pappa kom hit med orangea tulpaner och vi har fikat kladdkaka med glass. Lille A ska bli storebror!!!
Tänker int eberätta för fler än de närmaste innan vecka 12...blir väl lagom till jul. De blir nog chockade på jobbet, eftersom de är inställda på att vi ska göra adoption. Adoptionen tog så lång tid, och det var väl inte menat för oss. Vi har väl lärt oss mycket av det ändå som vi tar med oss i vår ryggsäck.

Vi gjorde testet kl fem imorse, vaknade och frågade "vad är klockan", när jag fick svar av en trött man så skyndade jag mig på toa. Tips! BRA att vara trött, då har inte hjärnan riktigt fattat att dne ska vara orolig. På en gång syndes strecket i fönster nr 2 som visar att man är gravid. Men man ska vänta tre minuter, så jag ropade på min man som kom och han såg så nervös ut. Sa att vi måste vänta i två minuter till innan vi går in i badrummet och väntar. Sedan gick vi in och där var strecket! Min man tittade på testet, tittade på mig, tittade på testet, sedan kramades vi. LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis så himla mycket!!!!



Från ruvaren som har TD imorgon...!

2009-11-08 @ 19:06:58
Postat av: mammamum

TACK! nu håller jag tummar och tår för dig! lycka till!!!

2009-11-08 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0