5 veckor plus två dagar

Har haft en tuff vecka då det är problem med en i arbetslaget, vilket börjar gå ut över mig. Jag som inte ska stressa just nu har varit tvungen att tala med min chef om denne man, eftersom han går och pratar skit om mig, inför hela arbetslaget när jag är bortaa. Han ahr t om tagit upp på en konferens problemet med min frånvaro, som jag haft pg a ivf vilket inte han vet. Han gör  själv bara bort sig själv eftersom det är min arbetsgivare som beslutat om ledigheten och han har ingenting med det att göra. Nu ifrågasätter han min undervisning mm, mm.
Han har också gjort en massa saker mot andra, och det börjar gå ut över våra elever, eller har redan gjort.

Nu har föräldrar och elever börjat klaga, och jag kände att jag avr tvungen att prata med rektorn om det. Jag ahr sådan tur att jag har hela arbetslaget bakom mig, annars had ejag aldrig orkat.

Magen börjar puta ut, hehe. Har tänkt outa att jag är gravid kring jul, har t om köpt en t-shirt aom det står BEBIS på magen på, den får jag väl ta på mig på arbetets julbord eller nåt;)

Mår lite illa till och från. Men det tar jag gärna.
Har haft lite knasiga cravings tror jag.
Kissar en massa hela tiden.

Den 2:e december ska vi på ultraljud, waow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0