5 veckor plus fyra dagar

Mådde hemskt illa igår, shit hela dagen. Kräktes som en gris på kvällen. Hjälp! så här kände jag inte när jag väntade min son för 9 år sedan, han är 8 och ett halv idag:)

Mår illa idag och kan inte ens tänka på viss mat. Det enda jag kan tänka mig äta är en inbakad pizza, haha! Igår var jag sugen på sura godisar...

Hoppas det inte känns så här imorgon...shit!


Dessutom vaknade jag med ont i halsen! Jag som nyss var sjuk. Immunförsvaret är lågt när man är gravid...men det här är ju löjligt. Vill må bra!
Kom på en yogaställning jag läst om, man ligger på rygg med benen som i skräddarställning typ...då släppte illamåendet. Men så kan jag inte ligga hela dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0