5 veckor plus fem dagar

illamåendet håller i sig och lite hugg i magen ibland. Har arbetat idag och är väldigt trött, har slutat men är på jobbet (själv) och väntar på att nästa buss ska gå. HATAR att pendla!

Vill att veckorna ska gå så jag kan berätta för fler vad jag bär på för hemlighet:)
Nu undrar väl folk varför jag är grön i ansiktet och har en massa skorpsmulor på mig (skorpor hjälper lite mot illamåendet, småäta is the shit!)
Kunde inte avsluta lunchen, utan var tvungen att gå ut ur matsalen, blev så sjukt illamående, och det var fisk...blähää! Annars är jag väldigt kräsmagad, men det här är hemskt...
...men jag kan stå ut...
jag är ihärdig!

Försökte ringa vårdcentralen, men deras telefonkö var full, wtf!!!! Ja, d ehade telefontid till 16.00, men vid tvåtiden var kön full. Så jag måste ringa imorgon bitti, vilket är så svårt, eftersom jag arbetar som lärare och har lektioner!!!
Men får väl smita ut eller nåt en stund. Måste nämligen skriva in mig på mödravården!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0