vecka 11 plus 3 dagar

är i vecka 12 nu! Yeay!
Varit en trött jul, då jag ibland somnat i mammas gosiga fotölj. Har int ebehövt stressa ihjäl mig heller, skönt att bli omhändertagen lite.

Imorgon åker vi ner och firar jul med min mans sida av släkten. Vi ska handla någon liten extra julklapp idag således.

Illamåendet håller tyvärr i sig, men jag har ju tabletter som funkar rätt så bra. Men dröjer det för länge innan jag får mat blir jag grymt illamående i vilket fall, och vissa dagar är det rätt illa fortfarande. Men jag står ut!

Tänk nästa jul så är det nog en till liten familjemedlem vid julgranen, häftgt! Inatt låg jag och tänkte på det, tänk! En till liten individ i vår familj! Svårt att ta in...men vilken underbar känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0